第 1 回 |
授業の計画・内容 |
オリエンテーション
YeStudyの登録 |
準備学習 (予習・復習等) |
講義前にシラバスを確認 |
90分 |
|
第 2 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 5 : Nutritional Science – How has science changed the food we eat? -1 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 5: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 3 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 5: Nutritional Science – How has science changed the food we eat? -2 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 5: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 4 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 5: Nutritional Science – How has science changed the food we eat? -3 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 5: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 5 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 6:Education – Is one road to success better than another? -1 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 6: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 6 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 6:Education – Is one road to success better than another? -2 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 6: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 7 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 6:Education – Is one road to success better than another? -3 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 3: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 8 回 |
授業の計画・内容 |
プレゼンテーション1 |
準備学習 (予習・復習等) |
プレゼンテーション1の準備 |
90分 |
|
第 9 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 7: Anthropology – How can accidental discoveries affect our lives?-1 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 7: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 10 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 7: Anthropology – How can accidental discoveries affect our lives? -2 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 7: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 11 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 7: Anthropology – How can accidental discoveries affect our lives? -3 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 7: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 12 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 8 : Engineering – What are the consequences of progress? -1 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 8: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 13 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 8 : Engineering – What are the consequences of progress? -2 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 8: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 14 回 |
授業の計画・内容 |
Unit 8 : Engineering – What are the consequences of progress? -3 |
準備学習 (予習・復習等) |
Unit 8: 単語、文法、テーマに関する予習・復習 |
90分 |
|
第 15 回 |
授業の計画・内容 |
プレゼンテーション2 |
準備学習 (予習・復習等) |
プレゼンテーション準備 |
90分 |
|