第 1 回 |
授業の計画・内容 |
'What' paragraph introduction
In-class paper #1 |
準備学習 (予習・復習等) |
Review previously learned English |
60分 |
|
第 2 回 |
授業の計画・内容 |
'What' paragraph continued
In-class paper #1, #2
Reading #1 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 3 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #2, #3
Reading #2 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 4 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #3, #4
Reading #3 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 5 回 |
授業の計画・内容 |
'Why' paragraph intoduction
In-class paper #4, #5
Reading #4 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 6 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #5, #6
Reading #5 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 7 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #6, #7
Reading #6 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 8 回 |
授業の計画・内容 |
Test #1 - 'What' paragraph + 'Why' paragraph |
準備学習 (予習・復習等) |
Prepare for test |
60分 |
|
第 9 回 |
授業の計画・内容 |
'What if' paragraph intoduction
In-class paper #7, #8
Reading #7 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 10 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #8, #9
Reading #8 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 11 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #9, #10
Reading #9 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 12 回 |
授業の計画・内容 |
Writing Feedback and Discussion
In-class paper #10, #11
Reading #10 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 13 回 |
授業の計画・内容 |
Test #1 - 'Why' paragraph + 'What if' paragraph |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment |
60分 |
|
第 14 回 |
授業の計画・内容 |
Give back final tests / Make up work |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment(s) |
60分 |
|
第 15 回 |
授業の計画・内容 |
課題授業 |
準備学習 (予習・復習等) |
Finish in-class writing assignment(s) |
60分 |
|